Baracskai Polgármesteri Hivatal
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 84.-86 §-ai rendelkeznek a „polgármesteri hivatal, a megyei önkormányzati hivatal, a közös önkormányzati hivatal” –ról, miszerint:
„a helyi önkormányzat képviselő-testülete az önkormányzat működésével, valamint a polgármester vagy a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátására polgármesteri hivatalt vagy közös önkormányzati hivatalt hoz létre. A hivatal közreműködik az önkormányzatok egymás közötti, valamint az állami szervekkel történő együttműködésének összehangolásában”. Baracska Község Önkormányzata Képviselő-testülete 2013. január 1. napjától Baracskai Polgármesteri Hivatal (2471 Baracska, Kossuth u. 29.) elnevezésű polgármesteri hivatalt működtet.
A Baracskai Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése, elérhetősége, intézhető ügycsoportok
Ügyfélfogadás
hétfőn | 8:00 – 12:00 óráig |
szerdán | 8:00 – 12:00 óráig 13:00 – 16:30 óráig |
pénteken | 8:00 – 12:00 óráig |
JEGYZŐ
Szeleczkyné Szabó Katalin
Elérhetősége: 06 22/454-050/101. mellék
fax: 06 22/454-052
mobil: 06 30/517-88-73
e-mail: jegyzo@baracska.hu
Feladatkörei: A Hivatal vezetője, aki:
a) gondoskodik az önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról,
b) a hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás rendjét, közvetlenül az érdemi ügyintéző köztisztviselőnek is átadja az egyes ügykörökben, ügyekben a kiadmányozás jogát. A kiadmányozás jogának átadása megbízással történik az egyes jegyzői hatáskörök gyakorlása vonatkozásában. A kiadmányozás jogának átadásával kapcsolatos megbízások a jogosult köztisztviselők munkaügyi iratainak részét képezik. Az átadott kiadmányozási jog gyakorlása tovább nem adható.
c) gyakorolja a munkáltatói jogokat a Hivatal köztisztviselői tekintetében,
d) döntésre előkészíti a település polgármestere hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyeket,
e) dönt azokban a hatósági ügyekben, amelyeket a település polgármestere – kiadmányozás tekintetében – részére átad,
f) tanácskozási joggal vesz részt a Képviselő-testület, illetve a Képviselő-testület bizottságának ülésein,
g) dönt a hatáskörébe utalt ügyekben,
h) biztosítja az állampolgárok tájékoztatását a Hivatal aktuális, az állampolgárok széles körét érintő feladatairól,
j) beszámol a Hivatal tevékenységéről szükség szerint a Polgármesternek, évente legalább egy alkalommal a Képviselő-testületnek.
k) szervezi az együttműködést a rendvédelmi és egyéb szervekkel a közrend-közbiztonság fenntartása érdekében,
l) gondoskodik a Hivatal személyi és tárgyi feltételeinek megteremtéséről a költségvetés által meghatározott keretek között,
m) ellátja az önkormányzat költségvetésének végrehajtásával kapcsolatban hatáskörébe utalt feladatokat,
n) gondoskodik a belső ellenőrzéssel kapcsolatos feladatok ellátásáról,
o) a Hivatal működésének és gazdálkodásának eredményessége érdekében működteti a folyamatba épített előzetes és utólagos vezetői ellenőrzési rendszert.
TITKÁRSÁG
Indruck Erika (ügykezelő)
Elérhetősége: 06 22/454-050/102. mellék
fax: 06 22/454-052
mobil: 06 20/80-64-735
e-mail: titkarsag@baracska.hu
Feladatkörei: iratkezelési, irattározási, iratselejtezési, jegyzőkönyvvezetési, titkársági feladatok, hirdetményekkel összefüggő teendők, méhek nyilvántartása
HATÓSÁGI CSOPORT
Borzné Indruck Edina (hatósági ügyintéző)
Elérhetősége: 06 22/454-050/108. mellék
fax: 06 22/454-052
e-mail: anyakonyv@baracska.hu
Feladatkörei: szociális igazgatási, anyakönyvvezetői feladatok, állampolgársági ügyek, polgárok személyi adat- és lakcímnyilvántartása, Központi Címregiszterrel kapcsolatos feladatok, választási igazgatási feladatok, munkaügyi, humánpolitikai feladatok, (a jegyző tartós távolléte esetén ellátja a jegyzői feladatokat)
(hatósági ügyintéző, az állás jelenleg betöltetlen)
Elérhetősége: 06 22/454-050/106. mellék
fax: 06 22/454-052
e-mail: igazgatas@baracska.hu
Feladatkörei: pályázatokkal kapcsolatos feladatok, műszaki, iparkereskedelmi feladatok
PÉNZÜGYI ÉS ADÓCSOPORT
Nyitli Anita (pénzügyi ügyintéző)
Elérhetősége: 06 22/454-050/112. mellék, 06 22/580-019
fax: 06 22/454-052
e-mail: penztar@baracska.hu
Feladatkörei: pénzügyi, gazdálkodási, könyvelési, szennyvízközmű érdekeltségi hozzájárulással kapcsolatos feladatok
(pénzügyi ügyintéző, az állás jelenleg betöltetlen)
Elérhetősége: 06 22/454-050/105. mellék, 06 22/580-019
fax: 06 22/454-052
e-mail: penzugy@baracska.hu
Feladatkörei: pénzügyi, könyvelési és házipénztári feladatok
Ódorné Kovács Krisztina (adóügyi ügyintéző)
Elérhetősége: 06 22/454-050/107. mellék, 06 22/580-010
fax: 22 454-052
e-mail: ado@baracska.hu
Feladatkörei: adóügyi igazgatási feladatok (helyi adókkal kapcsolatos bevallási, ellenőrzési, végrehajtási stb. feladatok), közterületek tisztántartásával kapcsolatos feladatok, állatvédelemmel kapcsolatos feladatok